Wednesday, December 24, 2008

Berakhirnya fasa menyepi

Memang dah lama tak update cerita.....

Yang pertama... pasal sakit hati dengan line yang merayap macam siput
Yang kedua... pasal bz dengan tugasan yang diamanahkan oleh rakan-rakan di opis


Akhirnya hari ini sampailah masa untuk running test laman web rasmi ppd kami yang baru. Running test ini akan berlangsung seminggu dengan menggunakan url sementara di http://ppdbachok.link-akademik.com/index.htm Tahun depan insyaAllah akan pakai domain sendiri.... http://ppdbachok.com.my. Minggu ni guna url sementara untuk running test setaro mano website tu.... takut2 ada masalah ke apa ke.

Dah lama tak buat kerja website dengan dreamweaver ni....... pasal dok blog memblog je. Tapi skil lama aku masih ok lagi la.... kira ok gak la website tu aku rasa.... (aku angkat sendiri je la bakul, nak tunggu orang angkat jenuh la)

Pssst...... aku cuma tolong buatkan je website ni.... tak de hantar bill pun, macam biasa... modal air liur je.... hehehe. Bab isi kandungannya aku tak bertanggungjawab..... kalau pegawai kat opis tu tak bagi bahan, maka kosong la page diorang.

Kepada sesiapa yang ada kesempatan bolehlah singgah dan melayari laman web yang aku buat ni. Sebarang komen dan cadangan di alu-alukan.

6 Comments:

  1. Mak Su said...
    moga dpt sambutan menggalakkan, selalu ler update ya
    Unknown said...
    Terima kasih.... tapi website tu bukan saya punya... tu opis punya, saya tolong buatkan je. Kalau diorang bagi bahan boleh la saya update, kalau dah page unit diorang tu kosong je la. Yang tu bukan urusan saya.... hehehe
    ckLah @xiiinam said...
    bravo..
    siap akhirnya ya....




    saya buat web sekolah masa anak baru sorang...lepas tu orang lain ambik alih....cikgu muda berkelulusan multimedia.


    Sampai la....anak saya tu dah beradik 3...web tu dok berkapuk gitu. Dah expired....dia orang suruh saya ambil alih balik....saya juai mehe....aku bukan lulusan multimedia...he..he...berblog lagi syok..
    Unknown said...
    cik lah.... ni sama kes la dgn website ppd ni... konon2nya ada la pegawai yg masuk hari tu grad ICT, buat majlis pelancaran dgn gahnya... last2 dari hari tu sampai hari ni duk tinggal kosong gitu je

    last2, akuuuuu jugakkkk....
    azza_irah said...
    waa...tahniah...bravo..
    akhir nya etrbukti gak kehandalan ek..hehee

    org balik dh ni..demam2...
    arsaili said...
    Salam Maal Hijrah, May Allah crown us with the best of iman, health, wealth and peace of mind in the New Year.

Post a Comment