Wednesday, November 3, 2010

Celebrate birthday yang delay

Berjujuk-jujuk peminat kawan-kawan / rakan 'Muka Buku' yang memberikan ucapan.



Hanya satu ucapan saja yang belum diterima..... barang kali tak perasan kot!

Kebetulan pula hari tu... seharian tak ada kat rumah, kerana tugasan luar... out station orang kata!

Lepas tengah malam baru balik..... dan menjelang subuh barulah terima ucapan yang ditunggu-tunggu.... termasuk 'hadiah'nya sekali laaaa!

02 November :
Esoknya.... masih out station.... berkejaran ke tiga arena yang berbeza, untuk mendokumentasikan program Kem Bakat, Sukan Prestasi Tinggi Sekolah yang dihadiri semua atlit dari Pusat Latihan Daerah.

Tugas baru selepas bersara (digugurkandicantas / direjek) jadi jurulatih!... hehehe!

Sebelah malamnya sudah 'ditempah'..... pasal anak-anak nak ajak makan celebrate birthday!

"Makee kat pija hat la abah...."

"Tok see eiii.... makee kat horizon laa...."

"Makee stimbot laaa...."

"Weh!.... bessday sapo ni!...."

Akhirnya.... senang cerita..... makan kat pija hat je laa!

Besday abahkannnn... jadi biar la abah makan duluuuu!




11 Comments:

  1. azza_irah said...
    ucapan berjujuppp masukk...ucapan n hadiah hok satu jugok la penawar hati dehh...kekekkee...
    Shifu67 said...
    mugo hok tu la panahan arjuna.... kuang kuang kuang
    LiNda said...
    sukaa..

    ada gmba saya on top 3 !
    azlin hashim said...
    HAppy belated besday!!! sLamAt ariE tuA!!!! haha
    Shifu67 said...
    linda... ko kan peminat arjuna... hehehe

    azlin.... aku seorang peTUA... amvoiii koo moluttt tak de insuran niii
    sonata anak kancil said...
    ucapan sape yang belum di terima???


    opppssss...dari aku wehh...sori..lewat !


    Diucapkan selamat hari lahir...didoakan semoga sentiasa diberikan oleh Allah swt kekayaan kesihatan - murah rezeki ( termasuk lah rezeki anak ! ) - sentiasa di dalam keredhaan Illahi - semoga panjang usia.....( sebenarnya makin pendek...)
    Shifu67 said...
    terima kasih la makcikk... tapi kawe dah dapat ucapan yg ditunggu2, siap dgn hadiahnya sekali... huhahuha
    Kamsiah said...
    hepi besday..pstt..psstt..apa hadiah spesel dari meme?hihihi
    imanshah said...
    selamat hari jadi boh
    ckLah@xiiinam said...
    Sanah helwa ya akhi-el Jameel...
    Mabrouk alai-ka!
    azlin hashim said...
    Sorry... gurAu jek.. kita $@ma2 semakin bertambah u$!a...

    Kta org semakin tu lah ajal semakin dekat dgn kita...!

Post a Comment