Sunday, January 13, 2013

Kriiuuuuk...

13 Januari 2013.....
fuhh!..... fuhh!.... 
banyaknya sawang... 
jenuh aaaa nak mengemas ni

3 Comments:

  1. ckLah @xiiinam said...
    Mop, penyapu sawang, berus dan segala penyapu bulu ayam aku dah hilang. Segala jenis spesis lelabah pun dah bersarang kat rumah tu. Silap-silap cicak tokek pun berkelamin kat situ...^_^
    Saiful Marsidi said...
    sama la dgn kawe ni... tak cekak nak nyapu dah bangkali kat rumah ni, tapi rasa sayang pulak nak robohkan rumah ni, kalau jadi tempat cicak tokek berkelamin.. boleh buat duit tu
    ckLah @xiiinam said...
    Timbul kejap tenggelam balik...

    Semoga jadi penternak cakcibor berjaya!

    :D

Post a Comment