Thursday, July 29, 2010

Pra puasa....

Hari ini Mem Besar & the gang berpuasa....

Aku dak la... pasal aku tak kena ganti puasa.... hehehe

Menunggu waktu berbuka...... tangan masing-masing dah ready







Balik sekolah tadi aku dah beli kari kepala ikan merah.... bapak punya kepala ikan.

Jadi malam ni Mem Besar tak payah la masak...

Tu tandanya aku ni 'Kepala Bapak' yang amatlahhhhh perihatin kannnnnnn....







Dah 20 tahun tak pernah dengar bunyi 'kerantung' kat surau tanda masuk waktu maghrib & waktu berbuka seperti kat kampung dulu....

Errrr... aku temankan Mem Besar & anak-anak yang berbuka puasa yeeee!

Mata & pipi ikan abah punya ye....

slruuupppp!!!!!.......

emmmmmm!!!!!.....




7 Comments:

  1. LiNda said...
    Makan ngalahkan orang pose !

    nyampah !
    Shifu67 said...
    ikssss... aku makan tulang je tu... tu tengok gambar tu.. kan tulang kepala ikan je tuu
    Catwoman said...
    Salam Shifu....

    Makan besar nampak !!!!

    :)
    Mak Su said...
    pipi ikan yang gebus
    en_me said...
    makan sakannns.. ahaha
    izman said...
    siapa yang puasa, dan sispa yg teroover berbuka ni bang?
    Shifu67 said...
    kawe tolong temankan diorang makan buka puasa je.... huhuhu

Post a Comment