Friday, July 2, 2010

Operasi

Jumaat... hari minggu

Mem Besar dah keluarkan perkakasnya... yang besar yang kecik..... sodok sana, sodok sini..... vroom sana, vroom sini


Dah siap bawah.... kat atas pula

Kehebatan Mem Besar sewaktu berada di kedudukan 10 kaki dari paras laut.

Tuan Besar tolong tengok je... hahaha!

Kena bagi hadiah apa la agaknya malam ni

8 Comments:

  1. Yunus Badawi said...
    sampai hati ko membiarkan mem besar bekerja keras sedangkan ko hanya sibuk ambik gambar.

    Mem besar mesti cakap malam ni dia nak cuti dari memasak. Pergilah bawa dia makan luar tapi kena balik cepat sbb nak tengok bola hahaha
    Shifu67 said...
    alaa... seumur hidup dia, tu la pertama kali panjat tangga cuci lampu... saja je la tu, nak tunjuk perasaan...
    ckLah said...
    Bravo Mem Besar!









    Errr....lain kali, kalau nak panjat jangan pakai kain batik tau!

    :)
    Shifu67 said...
    pakai kain batik la klasik... lagi klasik kalau berkemban dgn kain batik... huhuhu
    en_me said...
    ghau ghau.. ahaks
    LiNda said...
    Gigih dan tekun Mem Besor buat kerja . Betul2 kerja keras . Tak peduli kiri kanan, atas bawah !

    cayalah ...
    Kamsiah said...
    salam...
    huhu pakai kain batik ke panjat tangga...awak dok bawah,jgn tgk atas tau...:)
    Mak Su said...
    huhuhu, aku tak mampu ler, gayat... huhuhu

Post a Comment