Friday, March 4, 2011

udang sebalik sudu...






Dah lama aku tak balas apa-apa kat mesej di cbox ni.... entah kenapa.... tapi rasanya mesej yang masuk tu semuanya ada muslihat belaka... mesej yang tak jujur... bukan mesej dari seorang sahabat blogger yang sebenar seperti dulu-dulu.


HOI!... KALAU KORANG NAK KAYA DENGAN SURUH ORANG KLIK BLOG KORANG.... SILA BUAT KAT TEMPAT LAIN... HAMPEH!

4 Comments:

  1. Mak Su said...
    mmg hampeh

    boleh jalanlah kat dey all
    Shifu67 said...
    hehehe... tapi kat blog ada letak iklan ke

    blog kawe tak de iklan2 semua tu.. biar la tak kaya pun.... hehehe!
    Brahim Nyior said...
    Salam Bro Shifu,

    Setuju sangat. Takyah le nak promosi kat orang lain, sebab blogger macam kita ni lebih suka cara ikhlas..kan? Tak mengharap apa dan tak berselindung untuk tujuan tertentu..
    Shifu67 said...
    bebaskan diri ada daripada diselubungi iklan... hehehe

Post a Comment