Friday, March 11, 2011

Brekfess ala 'Man vs Foods'


Hari minggu.... masa untuk sambung golek-golek dan bermalas-malasan. Dah seminggu dalam kondisi yang yang ketentuan... nak kata demam, macam tak demam... nak kata sakit, makan lalu jee!

Pagi ni  mem ajak ke pasar pun rasa malas.. "masak je laa apa yg ada kat dapur tu"

Apa yang ada?... nuget je yg ada... emmmm... nuget pun nuget laaa...  sementara Mem Besar sibuk dengan 'homework'nya..... aku pun cung-ceng, cung-ceng kat dapur... taraaaaa! siap... jom brekfess.... :)

7 Comments:

  1. DUN Behrang 2020 said...
    Uiks...nasib baik dua layers je...kalo idak sambung lagi le golek2 dan bermalas-malasan tu...
    azza_irah said...
    maju lah ..
    maju lah...
    Shifu67 said...
    DUN... 2 layer pun aku sambung golek2 gak

    Azza... inilah barisan kitaaaa....
    sonata anak kancil said...
    macam ni boleh sampai ke petang bermalas2an...
    ckLah said...
    Berlayer-layer tu....nanti perut ikut berlayer...
    Shifu67 said...
    sonata... hehehe bermalas2an... bergolek2an

    cklah... berlayer2 tu yg mem suka tu.. hahaha
    izman said...
    kalah sandwitch victoria station ni. hantam sajalah bang, yg penting sedap di tekak.

Post a Comment