Friday, April 22, 2011

Macam-macam...


> Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya - errr.. no komen
> Penuh dengan idea-idea baru yang luar biasa - suka... ngeee
> Daya firasat yang sangat halus dan tinggi - pun suka.. hehehe
> Sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia - boleh jadi spy ni he3!
> Banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra - ekhem2...
> Berani, pemurah, setia dan banyak kesabaran - emmm... :)
> Apabila berkehendak sesuatu, akan diusahakan sehingga berjaya - jeng.. jeng
> Mudah ambil berat terhadap orang lain - .. berapa kg tah... hehehe
> Kekuatan semangat dan daya juang yang sangat tinggi apabila berkehendak sesuatu  - inilahhh barisan kitaaaa... yg ikhlassss... ehh!
> Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam dan romantik - muahh2
> Tidak pasti dengan hubungan kasih sayang - ciss!... ada ka patut!
> Sangat rajin dan berkemampuan tinggi - yiii haaa!
> Amanah, jujur dan berkemampuan tinggi - tabekk!
> Tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi - huwaaa!
> Banyak idea dalam kepala - 1.. 2..3.. 10...
> Berfikiran kehadapan - kiri, kanan... kiri, kanan...
> Berfikiran unik dan bijak - .... berdirinya saya di sini hari iniiiii...
> Pemikiran yang tajam - jassss...
> Sesuai jadi seorang doktor - hahaha.. meh aku cocok..
> Cermat dan teliti - satu untuk kau... satu untuk aku.... dua untuk kau...
> Personaliti yang dinamik - ghapo eii..
> Terlalu degil dan keras hati - dessumm..
dessumm
> Tak suka marah kecuali digugat - leh keje kat kaunter penyambut tetamu ni :)
> Pandai muhasabah diri - oh!....
> Otak yang sangat tajam - zass! zuss! zass!
> Pandai mendorong diri sendiri - sorang papan tarik papan... buah keranji dalam....
> Tidak hargai pujian - malu ke diri.....
> Cuba sampai berjaya - lebih kurang je dgn yg atas tadi...
> Badan yang sasa - wahh!... hahaha
> Suka duduk di rumah - sukaaa sangat...
> Bercita-cita tinggi - berapa meter tah...
> Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah - nasib laaa...

3 Comments:

  1. sonata anak kancil said...
    ala...jadilah diri sendiri...nak buat apa jadi apa...sendiri fikir lah...aku hampir2 macam tak percaya je ni semua!!!
    Yunus Badawi said...
    Takkan majoriti yg lahir bulan Nov tu mcm ni?
    Shifu67 said...
    sonata & YB.. bukan nak percaya.. cuma suka baca apa yang ditulis tu... yg terasa lucu pun ada

Post a Comment