Friday, April 22, 2011

..... sayang suami tinggal-tinggalkan!

Jumaat, hari cuti bagi pantai timur dan yang sewaktu dengannya.

Aksi Mem Besar yang kalut hendak ke sekolah

Orang selalu kata kerja cikgu ni best, senang.. cuti banyak.... huh! kenyataan yang penuh dengan KEDENGKIAN yang membuak-buak. Barangkali kerana itulah, semua menteri bila meting.. dengan bijaksananya membuat cadangan.... supaya cikgu buat itu.. buat ini. Yang terkini... tak de pasal-pasal pulak cikgu nak kena jaga budak sekolah gemuk ke kurus..... huh! Kementerian Kesihatan punya masalah lepas tu pandai-pandai pulak suruh cikgu ukur BMI.. apasal tak suruh je misi-misi korang yang buat... hampehh!

Cuti bagi seorang guru hanyalah di atas kertas... dan tak ada sesiapa pun yang pedulikannya!

2 Comments:

  1. Mak Su said...
    amvoi, berkarisma sungguh :)
    wow!
    Shifu67 said...
    macam karisma kapoor eii.. :)

Post a Comment