Wednesday, March 31, 2010

Pilih yang mana satu

Minggu ni bz jadi graphic designer la pulakk....

Tolong pilih yang mana satu berkenan




    

  

Agak-agaknya yang mana satu akan dipilih oleh boss kami...
.
.
.
.

Petang tadi dah dapat keputusannya.... esok boleh gi hantar printing. Sesiapa yang biasa dengan kerja-kerja printing ni, tentu akan kata.... "gila ke... nak pakai hari sabtu, khamis baru nak hantar kedai printing"

Haaa... kat situ la magisnya.... kalau tiada apa-apa, masakan tempua bersarang rendah kannn... untuk kes last minit cam gini, memang tak ada kedai printing yang sanggup, tetapi itulah specialnya company Berkat Karisma ni (abang Lias... iklan percuma ni)




Percetakan Berkat Karisma
Kawasan Perindustrian Mara, Pengkalan Chepa
Tel     : 09-7742501
Faks : 09-7730501
H/P   : 013-9230501, 013-9270501, 019-9590501
Email : berkat501@yahoo.com
Syarikat bumiputera yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia

14 Comments:

  1. Chenta said...
    saya vote kaler hijau !
    Yunus Badawi said...
    Yg warna oren. No 3 dari atas sebelah kanan tu.
    ONE ZABA said...
    aku vote PKR...eh, silap!!

    atas kanan.
    Che' Pit said...
    vote pertama. kalu biru
    Unknown said...
    Linda
    org pompuan kat opis ni pun memang suka colour tu

    YB
    colour oren tu memang menyerlah.. aku memang agak boss aka pilih colour tu

    1Z
    PKR???... apa tu... parti kian rebah tu ke... kuikuikui

    CP
    aku suka gak colour tu... :)
    Catwoman said...
    Shifu....

    Aku vote Bulan.....ehhhhh, salah la. Dacing, boleh ke? Hihihihi..

    Aku vote yg 1st design....biru auwwwwww!!!!


    :)
    Unknown said...
    zaima
    ko nak bulan penuh ke.. bulan sabit
    Mak Su said...
    saya suka ijao, biru yang mula-mula sekali dan ungu

    cekelat mcm tak cun nampaknya
    Unknown said...
    maksu
    nak cekelat apa.. M&M ke trabor
    ckLah @xiiinam said...
    Jangan pilih yang 'hijau' ya!
    Yang 'Biru' tengah tu cantik...nampak kekoperatan nya...
    DUN Behrang 2020 said...
    Aku vote yg terpilih untuk dicetak tu...tona warna yang bersifat semulajadi dengan sedikit elemen ekspose yang beri impak maksima...
    latifahgb said...
    salam shifu..sibuk sangat ke?? dah lama juga shifu tak ada entry baru...
    lukmanw@gmail.com said...
    Hang buat tag utk majlis TPM rasmi atau hang buat tag utk YPM pakai :-)

    Sibuk ke YB? Dah bersarang rumah ni?

    Lukmanw
    en_me said...
    rajinnyerrr.. ehehe

Post a Comment