Thursday, March 11, 2010

Yang menarik tentang 'Jumaat'

(27-11-2009) Hari raya aidiladha "hari Jumaat"

(18-12-2009) Tahun baru hijrah "hari Jumaat"

(25-12-2009) Hari krismas "hari Jumaat"

(1-1-2010) Tahun baru "hari Jumaat"

(26-2-2010) Maulidur rasul "hari Jumaat"

(2-4-2010) Good friday "hari Jumaat"

(28-5-2010) Hari wesak "hari Jumaat"

(10-9-2010) Hari raya Aidilfitri "hari Jumaat"

(27-8-2010) Nuzul Al-Quran "hari Jumaat"

(5-11-2010) Depavali "hari Jumaat"

.................................................

dan malam ini.... jom kita 'bunuh syaitan'

16 Comments:

  1. Che' Pit said...
    errr bape ramai syaitan yg nak dibunuh mlm ni? ngeh ngeh ngeh
    DUN Behrang 2020 said...
    Baru nak tanya...CP dah tanya...jd aku 'reverse' la...CP dah bunuh berapa orang? Ngeh...ngeh...ngeh...
    ONE ZABA said...
    tang bunuh syaitan itu je yang lebihnya ko nak cakap...
    Yunus Badawi said...
    aku tak sempat komen mlm tadi sbb sibuk membunuh setan hehehe
    Che' Pit said...
    tumpang lalu..
    nak menjawab soalan DUN..
    tak bunuh pun sbb letih sgt mlm tadi..
    sampai dari alor star kul 9.30 mlm..
    tak berdaya nak membunuh si setan tu..

    uiks, ckp ngalahkan ada bini ngeh ngeh ngeh..
    Shifu67 said...
    CP
    krohh.... krohhh.. krohhhh

    DUN
    dah habis ke baling batu...

    1Z
    aku citer pasal keistimewaan jumaat... tang bununh syitan tu aku tulis kecik je

    YB
    kawe cayo demo... hehehe

    CP
    tak dpt la pahala bunuh syitan... ko gi lastik cicak dah laa... hahaha
    pakmat said...
    ..satu lagi, sifu..13.5.69..juga hari Jumaat..:)
    Shifu67 said...
    Pak Mat
    13.5.69??... pak mat bunuh setan sejak 1969 ke... banyak ekor dah setan mati tu.. hehehe
    Che' Pit said...
    err satu lagi
    2 Jan 1981 pun hari jumaat..
    Mak Su said...
    amboi shifu, semangat macam tu ler yang bagus. oops!
    Shifu67 said...
    CP
    ni lagi 1 yg aku tak faham... ko lastik cicak ke 2/1/81 tu

    Mak Su
    jumaat tetap mantoppppp
    xiiinam said...
    cikgu....
    Selamat menyambut anak-anak Malaysia pulang...


    Stok bekalan ubi, pisang, keledek, budu....semua cukup ke?



    (err..saja nak lari dari perbincangan tentang membunuh setan tu....aku kan inesen! :)
    INNA AB said...
    salam..lama x ziarah sni...
    hai..mcm2 cikgu ni...bunuh mlm jumaat je ko??uwa..uwa..
    Shifu67 said...
    ciklah
    kat rumah dah mula macam kapal pecah... anak-anak malaysia mengadap laptop je, kat situ makan, kat situ tido

    (tak kan duk tiup je ubun-ubun pak jahan.... :)

    inna
    lastik cicak hari jumaat dapat pahala (tak tau la siapa yg bagi idea ni dulu)
    xiiinam said...
    This comment has been removed by the author.
    Catwoman said...
    Salam Shifu.....

    Setiap malam adalah malam Jumaat bagi aku. Wakakakakaka......

    Ada ke org yg b`nama Jumaat selain drpd Isnin, Khamis, Sabtu? Huhuhuhu....

    :)

Post a Comment