Thursday, June 17, 2010

Permainan kegilaan dunia ????


Musim permainan yang menjadi kegilaan ramai orang telah bermula..... (macam-macam gila, barangkali inilah salah satunya)

Opsss... aku bukan peminat permainan ini.

Aku cuma tertengok permainan ini secara tak sengaja kerana kebetulan musim cuti.



4 Comments:

  1. chekgu BaniHassim said...
    erm...
    aku tak terlalu gilakan WC nih...
    bese2 je.
    tpi still ade team feveret...
    just follow the flow...
    LiNda said...
    yeahhh..

    Golll !
    sonata anak kancil said...
    saya lagi la pulak tak gila mende2 ni semua....tak ade skill nak nengok...nengok2 bola serupa je bulat! hubby minat....tapi lama2 tv nengok dia - sudah - aku pun tapppp...tutup tv....ehhhh tiba2....ngape tutup??? la sudah...tadi tidur!
    Shifu67 said...
    CBH... semua team masih tak tentu hala lagi ni, yg nampak ok mungkin argentina & brazil

    Linda... berapa gol masuk... kuang3

    Sonata... buka sekolah ni, boleh la buat alasan mengantuk kes tengok bola.. hehehe

Post a Comment