Sunday, June 20, 2010

Hati seorang bapa

Hari ini 'Hari Bapa'.....

Balik tadi tertengok cerita Tamil kat TV2.... Abhiyum Naanum

Cerita yang sangat menarik sempena Hari Bapa. Tak kisahlah walaupun cerita Tamil, yang penting garapan ceritanya yang berkualiti, tanpa babak 'aksi melampau' seperti menyanyi atau bergocoh atas keretapi atau gunung.... tanpa babak menyanyi sambil bertukar-tukar baju yang pelbagai warna.

Ceritanya mudah... tentang kerisauan, kebanggaan dan harapan seorang bapa.

Seorang bapa yang sentiasa melihat anaknya sebagai 'anak kecil' yang dulu tidur dipangkuannya.



Filem yang bermutu dan tidak mengandungi 'adengan-adengan khayalan' yang melampau seperti kebiasaannya filem dari sana!

8 Comments:

  1. LiNda said...
    Tengok . Tapi sekerat jalan sbb tertidur !
    Shifu67 said...
    tido petang sebab sebelah mlm nak tengok (main) bola la ni kan
    Catwoman said...
    Salam Shifu....

    Selamat Hari Bapa!

    Mem Besor tak kasi kek besor2 sempena Hari Bapa ke??

    Hihihihihi.....

    :)
    ONE ZABA said...
    siang malam hari bapak...
    Shifu67 said...
    zyma... mem besar bagi....... :)

    1Z.... sekolah dah buka ni anak2 pun dah tak de kat umah.... memang siang mlm la utk bapa... hahaha
    sonata anak kancil said...
    cite dioarang memang memberi impak yang mendalam...hari tu cite kisah cikgu - tamil gak...best katanya...aku tak nengok pun...hubby tengok - boleh meleleh si airmata!


    selamat hari bapa...hari2 hari bapa..keh3x
    Mak Su said...
    selamat hari bapa buat shifu67 :D
    Hamzah Ian said...
    haha.. nice pic bro.. mmg cun..

Post a Comment