Friday, October 29, 2010

Nak pegi ke tak ni


Tengah fikir nak pegi ke tidak ni..... tapi mengenangkan macam mana aku nak keluar dari Putrajaya lepas habis majlis tu, masalah gak ni. Tak kan nak tidur kat Sri Perdana. Aku bukannya biasa pegi Putrajaya. Kalau masalah nak keluar dari Putrajaya selesai, mungkin aku pegi.... nak minta tolong siapa la ni, ambil aku kat Sri Perdana dan hantar kat mana-mana hotel kat KL..... :)

4 Comments:

  1. ONE ZABA said...
    pegi online jugak la....
    Shifu67 said...
    aku pun fikir gitu laa kot
    ckLah@xiiinam said...
    ckLah ada program Putrajaya 1-2 November. ckLah pi tengok jalan dulu...Nanti ckLah lukiskan plan Putrajaya untuk kau masa dalam bas ya!
    sonata anak kancil said...
    kat tempat ko ade hotel putra kan? kalau ko pergi sana ...maknanya ko dah ber jaya....! pada ko nak habiskan duit bayar tol/minyak ke sana kan ....makan sepuas2nya ko sekeluarga.....putrajaya gak!!! tapi kalau dah semuanya sponsor no hal...bukan selalu pun!!! bukan calang2 org @ bukan senang tau PM nak jemput ko

Post a Comment