Saturday, September 19, 2009

Dah raya......


Selamat Hari raya..... jika ada kesempatan, jemput datang ke rumah..... setakat tart nanas tu ada le.... hehehe

9 Comments:

  1. joegrimjow said...
    slamat beraya cikgu
    xiiinam said...
    Petang esok aku datang...he..he..
    Aku nak mahu halwa maskat dan tapai pulut kaler hijau....Dulu,tiap pagi 'makcik'jiran banjar aku mesti bagi...tapi tahun ni, dia dah tak ada....
    farah aminuddin said...
    banyok berat turun eh? hehe

    selamat hari raya!
    Shifu67 said...
    joe-
    makan tart nanas je.... diet tetap diet

    cklah
    bawa wajik sekali eiii

    farah
    errr... makan tart nanas sebalang dua ok le kot.... diet lagi ni
    arsaili said...
    salam eid ul fitri buat saudara sekeluarga yea..maaf zahir batin
    IMCurtain said...
    Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.

    p/s: We would like to invite all bloggers to join our blogging community which can helps you getting more visitors to your blogs. It's totally free! Social Blogger Community
    juk said...
    salam aidil fitri. umah abg epul di tegayung ke? dekat bachok? Insya Allah, lepas raya sy gi. lo ni x leh gi sbb jalan jammed giler bersama2 dgn drebar keretanya sekali.
    Shifu67 said...
    arsaili-
    sama2lah bermaaf-maafan dihari mulia ini.... jemput makan tart nanas.... tambah.... tambah.... banyak lagi kat dapur tu..... hehehe

    IMCurtain
    selamat hari raya (ingatkan kedai jual langsir tadi... hehehe)

    juk-
    jemput la dtg ke rumah.... kat Pauh Lima (jln tu dari pauh lima ke tegayung)Errr.... raya 3 & 4 kami kat Dungun, Ghanu... :)

    lambat datang... habis tart nanas
    izman said...
    selamat hari raya bang. mana tat nenasnye??

    wah beraye dngan perut yg slim nampaknya!

Post a Comment