Tuesday, September 8, 2009

UPSR - Selamat Berjaya

Hari ini satu-satunya peperiksaan yang paling mendebarkan, bermula. UPSR.... bila bercakap saja pasalnya, perkara yang akan terlintas ialah.... 5A. Semua orang nak dapatkan 5A..... walaupun tak akan dapat masuk universiti pun dengan 5A tu..... hehehe.

Hari ini bermulalah ujian pertama bagi anak-anak Malaysia.... countdown debaran pun bermula.

Pesanan terakhir daripada Guru Besar













Sama-sama berdoa agar dipermudahkan urusan dunia ini


Selamat berjaya kepada semua










7 Comments:

  1. jane said...
    salam shifu67,

    angah saya upsr juga hari ini. harap2 dapat masuk sbp...jadi anak malaysia macam anak cikgu jugak!! Amin
    Shifu67 said...
    aminn...

    siapa yg berdebar2 sebenarnya.... anak ke... mak dia.. hehehe
    MaMa MoDeN said...
    salam cikgu,
    anak ke 5 saya pun salah seorang yg mhadapi UPSR tahun ni. smoga smua calon2 UPSR tahun ni dpt result yg baik setanding&setimpal dgn usaha masing2.

    mak&anak sama je bdebarnya, ntah2 mak yg lagi bdebar2 setiap kali anak nak exam.

    saya memang setiap kali anak nak exam saya ikut sama bdebar2, tahun lepas 3 sekali anak saya hadapi exam penting UPSR, PMR, SPM..

    saja nak kongsi utk kurangkan debaran&mebantu anak nak periksa.

    semasa waktu anak nak periksa, ketika mereka sedang jawab soalan tu misalnya antara mula exam tu kita buat solat hajat utk mereka&baca yasin sewaktu dgn waktu mereka exam.

    I'ALLAH kalau tak dpt 5A pun skurang2nya kita usaha utk yg tbaik bg mereka. resultnya ikut tahap pencapaian anak masing2.

    selamat bjaya pada mereka smua
    xiiinam said...
    Selamat berjaya untuk semua murid SK Badak...
    kuIna LadyInRed said...
    moga semua berjaya
    DatinDiaries said...
    semoga berjaya ye semuanya...
    Shifu67 said...
    mamamoden-
    selamat berjaya utk anakanda

    ciklah-
    bila masa ko ada kawan kat SK Badak?

    kulna & datin
    belajar2 la berdebar2 tunggu anak exam... hehehe

Post a Comment