Monday, October 19, 2009

Kita kembali selepas ini...

Kat corong radio.... kat talibesen... kita selalu dengar ayat begini........

"kita kembali selepas ini..... "

"ada banyak lagi acara-acara menarik..... tapi sebelum itu... kita beri laluan kepada pesanan penaja"

Kalau tengok talibesen..... memang potong stim betul. Tambah-tambah kalau masa hero & heroin tengah nyanyi guling-guling atas gunung.... heiiiih.... menyampah!

Dulu-dulu... masa company talibesen pakai piring tu ada... konon-kononnya seronok tengok talibesen pasal tak de iklan.... tapi sekarang ni... sama gak.... besepah-sepah iklannya.

Bila fenomena memblog jadi pemess..... sekarang ni kat sini pun dah bertepek-tepek iklan. Macam-macam iklan ada...



"errrrr..... entry ini akan disambung selepas pesanan penaja" .....hehehe



Sejak aku memblog beberapa tahun dulu... aku tak suka letak segala bagai benda-benda yang menyemakkan mata ni.... serabut nengoknyeee.

Letak iklan.... emmm lagi la malass.... tak nak mencemari layout blog aku dengan benda-benda tu.

Malam tadi... baca blog awek yang blognya penuh dengan segala macam wiget ni... (errr... cikgu jangan marahh.... ni pun promo gak ni... hehehe)

Dengan tak sengaja.... aku terklik la benda tu.... (dapat la ko singgit pasal aku dah klik dari ko punya.... hehehe)




Dengan tak sengaja juga aku dah terdaftar.....



hehehe.... lepas daftar... dapat singgit.... hehehe




Tapi bab yang aku paling lemah ni..... kalau nak berhinggit-hinggit, kena la promo kat kawan-kawan supaya daftar juga.... emmmm ni yg aku malehhh ni.

Ok laaa... promo sikit eiiii... catcheye ni media pengiklan macam nuffnang yang selalu ditampal blogger kat blog tu la.

Media ni akan mula beroperasi pada 25 Oktober nanti..... nak promo lebih-lebih tak tau la pulak.... kita tengok je la nanti macam mana

Ok kekawan..... sila klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut. Sama-sama kita tunggu hari pelancaran rasminya.


lagi chantekkk kalau turut mendaftar....
(dapat la aku singgit.... hehehe)
Jom daftar ramai-ramai
Klik jangan tak klikk

.............................................................

Entry ini tidak ada kena mengena dengan gaji bulan November yang lambat lagi ni!

5 Comments:

  1. ONE ZABA said...
    november pong gaji awal jugak..raya haji tu!!
    Shifu67 said...
    hahaha... ko nak sedapkan hati ke
    Yunus Badawi said...
    Duit raya anak kan ada hehehe
    Shifu67 said...
    hahaha... yg tu abah tolong simpan kann
    joegrimjow said...
    letak benda ni nuffnang xbg plak

Post a Comment