Saturday, September 27, 2008

Kerja Macam-Macam II


Malam ni sambung lagi kerja macam-macam......

Dateline hingga 31 September... tapi dengan kesungguhan cikgu-cikgu hok biso-biso belako ni, dalam 2 malam dah siap daftar online untuk 745 orang bebudak sekolah Bachok ni!

Yang penting kebajikan kena jaga... malam ni sahur dengan sate. Terima kasih kepada Penyelia yang faham jiwa..... hehehe

Tak pe lah kalau boss tak bagi kebenaran buat kerja kat hotel YT seperti yang dirancang..... kami tak marah, sungguhhh... sikit pun tak rasa sakit hati, mugo kami ni kan cikgu-cikgu yang sanggup berkhidmat untuk negara...... ewahh!

Pomen Unit ICT Bachok sedang 'kerobek' laptop gomen.... mana lagi laptop hok punoh tu, bak mari sini.

Mugo buat kerja dengan laptop gomen..... maklum je lah. Lain la aku, pakai laptop sendiri.... huh!

Kerja pun dah siap.... sekarang masanya untuk tayangan perdana. Selamat balik kampung untuk berhari raya.

2 Comments:

  1. mongkut said...
    Kerja itu ibadat, cikgu. Tanpa guru siapalah kita. Selamat Hari Raya!
    Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...
    MANA N3 RAYO DEMO?..DOK KLEH GI KLEH MAGHI...TOK TUBIK2 LAGI...

Post a Comment