Thursday, October 30, 2008

Termenung di atas batu

Entry ni di buat pasal ada orang komen kata tak nak bela kura-kura, dia kata kura-kura busuk.... :P

bukan sombong la kannn..........
kalau takat ikan guppy tuuu, tak main la kannn... hehehe


Kat tepi rumah aku ada la buat sikit 'rok garden' (lebih kurang 'rock garden' la tuu, walau pun tak bertemakan bali)

tapi bukan nak citer pasal rok garden tu.... ni citer pasal kura-kura aku ni! Tengok la.... betapa manchonyee dia, relex atas batu. Malam tadi malas nak cari CD koleksi gambar kura-kura + rok garden tu..... ada sekeping ni je dalam laptop aku. Kalau tak.... boleh tengok gambar diorang masa mandi-manda.... hehehe!

Oppsss.... ni entry tambahan.... minggu lepas.... pokok teratai yang aku tanam dalam tempayan sekian lama tu dah berbungaaaaaa! Lawa nyeeee!

Masa aku kecik-kecik dulu.... tak pernah terfikir la pulak nak tanam teratai kat taman, pasal kat kampung aku penuh satu sungai dengan teratai! Makan buah teratai je laa!

Rupanya sekarang ni dengan pokok-pokok ada harga.... kalau beli kat kedai mahal gak sepasu ni! Teratai aku ni aku ambil kat tali air dekat rumah...... kalau korang nak... pegi cabut sendiri!



ni bukan teratai di tasik madu........ hehehe!

4 Comments:

  1. Shifu67 said...
    emmmm.... duk tunggu komen dari org yg bangga sangat dgn ikan guppy dia.... tap! tap! tap!
    Ungku Nor said...
    heh..eksen belagak laaa..bluweaakk ;p
    Shifu67 said...
    hahaha!... dengki le tuuu!
    Anonymous said...
    uih lawo la abg pol. Senang je idup pokok teratai tu ye.
    Nonie

Post a Comment