Friday, January 1, 2010

Bakar ikan sempena tahun baru

Semalam malam jumaat... juga malam tahun baru. Kepada yang beryiha-yiha kat mana-mana konsert tahun baru... lu pikirrrrr laa sendiri!

Semalam aku layan tahun baru tengok cerita hindustan kat Astro je. Malam jumaat.... baik aku beramal bakti kat dalam bilik je.... selamat tahun baru!



Malam ni ada acara bakar ikan kat Pejabat DUN.... aku singgah la kejap, sekadar tunjuk muka..... memenuhi jemputan Dato... tak pegi kang, orang kata kita tak nak kawan pulak.... hehehe!




Dalam hujan renyai-renyai tu..... ramai jugak yang datang!



Kat belakang ramai sangat yang beratur bakar ayam.... kat depan ni tinggal ikan bakar je.... hehehe




8 Comments:

  1. Yunus Badawi said...
    Sedap makan ikan bakar lebih2 lagi dalam keadaan hujan renyai2.

    Udang, sotong dan ketam tak de ke?
    sonata anak kancil said...
    selamat tahun baru...aku pun macam ko jugak..tapi gi jamuan makan malam...sempena sambutan majlis perbandaran
    Zyma Saad said...
    Shifu....

    Ko pegi dgr ceramah ke pegi mengabiskan ikan bakar?
    Ikan bakar spesel ekkkk....

    ;)
    Shifu67 said...
    YB
    tak larat nak tunggu udang sotong... makan je apa yang ada

    sonata
    aku pegi tunjuk muka jee

    zyma
    yang bakar ayam... bakar ayam... yang ceramah.. ceramah... aku singgah je
    Che' Pit said...
    laa sape melantak ayam? tinggal ikan jer? hmm jemput ke rumah baru yer.. http://che-pit.blogspot.com
    xiiinam said...
    Esok cikgu dah mula sekolah ya?
    Kami cuti lagi.....


    Nah sotong kering sekilo.....tolong bakarkan...
    Shifu67 said...
    che pit
    waaa.... tahun baru pindah rumah baru... kena buat bbq ni

    cik lah
    tak ingat nak promosi free... kalau pegi pangkor singgah beli ikan kering kat rumah pak sedara dr zamry... rumah dia depan kota belanda tu.... hehehe
    日月神教-任我行 said...

Post a Comment