Thursday, January 7, 2010

Memohon keredhaanMu jua

Hari ini... minggu pertama persekolahan telah berakhir. Seperti biasa, diawal sesi persekolahan begini kami mengadakan 'solat hajat' memohon keredhaan Allah jua, untuk mengharungi liku-liku kehidupan yang mendatang.




Tahun ini... tanpa menjemput sesiapa, tanpa protol, tanpa aturcara majlis.... hanya kami sahaja!











Errrr.... hanya ini sahajalah jejaka yang ada di sekolah kami, dan tentunya aku yang paling ensem sekali... hahaha!

19 Comments:

  1. ONE ZABA said...
    the best among the the best la tu kut!!!
    faiz said...
    perghhh...syahdunya tajuk hari ini... ;-))
    Shifu67 said...
    1Z
    ikss... ko jgn buat aku jadi riak pulak... hehehe

    faiz
    emmm... sesungguhnya hidup ini hanyalah....
    Che' Pit said...
    "hanya ini sahajalah jejaka yang ada di sekolah kami" - hmm rasanya kawan setuju sangat dengan ayat tu tapi

    "dan tentunya aku yang paling ensem sekali" - hmm buat2 setuju je lah, ngeh ngeh ngeh..
    Zyma Saad said...
    Salam Shifu....

    Aku suka statement yg paling bawah tu....ko paling ensem!!!
    Huhuhuhu......

    (Belanja aku makan tauuuuu.... penat puji nihhhh!). Hihihii...
    Shifu67 said...
    che pit
    ko saja je tak nak terima kenyataan nii... ko jeleousss ni

    Zyma
    alaa.. kalau takat nak belanja ko aku tak bimbang laaa... apa sgt la yg ko nak makan kann.... hehehe
    juk said...
    ingat nak buat solat hajat perdana pagi khamis tp hujan plak...tangguh dulu la...
    Yunus Badawi said...
    Aku harap jejaka2 lain tu tak baca n3 ni. Mesti mereka bengang sbb ko mendakwa ko yg paling ensem hehehe
    Shifu67 said...
    juk
    ooo solat hajat perdana.... ada protokol ni, ada buku aturcara ni

    YB
    ikss... tak de yg bengang laa... pasal dah memang kenyataan gitu... ahakk!
    xiiinam said...
    Tak apalah YB, Che pit....bagi dia peluang.....


    :)
    Shifu67 said...
    tu bekas awek aku dah sokong... :)
    Lukman said...
    Satu amalan yg bagus -

    Amalan sholat hajat le bukannya amalan "masuk baku" tu :-)

    Lukman
    INNA AB said...
    salam2...amalan yg ptut dijdikan rutin!!

    *segak2 belaka jejaka2 tu ek...ada kosong x??hehehe...
    Shifu67 said...
    lukman
    errr... memang tak de buku program/aturcara... just do it

    inna
    errr... semuanya ada kouta lagi tu
    Yunus Badawi said...
    bekas awek ko bukan sokong tapi cuma nak bagi ko can hehehe
    Shifu67 said...
    hehehe.... kenyataan tetap kenyataan bro
    Lukman Wan Mat Daud said...
    Saiful :-)

    Bukan "masuk buku" tapi "masuk bakul" - typo error!

    Lukman
    latifahgb said...
    bagus juga sekolah cikgu..awal-aal lagi dah buat solat hajat..
    Shifu67 said...
    LatifahGB
    buat solat hajat tak jemput sesiapa... hanya cikgu2 je...

Post a Comment