Friday, September 3, 2010

Salam Aidil Fitri

13 Comments:

  1. sonata anak kancil said...
    selamat hari raya aidilfitri - maaf zahir dan batin
    Cikgooden (Selumbar Emas). said...
    salam aidil fitri, sifu..


    lawa kad raya mung...aku nak buat camtu tapi tak reti...
    Shifu67 said...
    sonata
    selamat hari raya...

    COden
    alohh... mu tepek je gambar mu kat gambar masjid... guna powerpoint je tu
    ONE ZABA said...
    salam aidilfitri...ampun dan maaf jika pernah ada salah dan silap tutur kata (taip).
    ckLah@xiiinam said...
    Salam Aidil Fitri....


    Kirim salam untuk Mem Besar dan anak-anak....
    Shifu67 said...
    1Z... sama2 la kita... aku pun mintak mahapp laaa segala salah silap

    cklah
    rasanya raya tahun ni sampai kat TI kot
    Catwoman said...
    Salam Bang Shifu.....

    Cantik kad raya purple nihhh....
    Mesti baju raya ko & family kaler purple jugak ekkk....boria gitu kekdahnye.

    Nak angkut kad raya yg cantik ni bawa balik ke blog aku ye, Bang Shifu...

    Terima kasih byk2 ye.

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf Zahir & Batin.

    :)
    en_me said...
    selamat menyambut aidilfitri abg saiful ittewww..
    azlanlin said...
    Selamat Hari Raya. Dengan ingatan tulus ikhlas. Maaf zahir & batin..
    Shifu67 said...
    zyma... kad raya dah sampai eii.... jangan la ko buat kad raya gambar powoett ko tu pulakk

    en_me & azlan
    selamat hari raya.... maf dipinta seikhlas hati
    LiNda said...
    Wahh... meriah and glamer gituu...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri .. salah dan silap maaf dipinta .
    Mak Su said...
    shifu, selamat hari raya, maaf lahir batin :)
    Shifu67 said...
    linda
    selamat hari raya.... ceria2 dikampung

    maksu
    sama2lah kita bermaaf2an... errr... tang batin tu tak de la kot... hehehe

Post a Comment