Monday, April 6, 2009

Di mana batasnya.......



Apalah ertinya seorang lelaki jika kerana mu seorang wanita menitiskan air mata











SMS itu....
.... balik penat-penat, terbaca komen sebal, menitik jugalah air mata....

11 Comments:

  1. xiiinam said...
    This comment has been removed by the author.
    xiiinam said...
    Mungkin wanita itu sedang mengalami ketidak seimbangan hormon...tu yang sensitif karat tu...
    masa macam tu, kucing lalu depan rumah dia pun dia nak hamun....
    xiiinam said...
    Cantek!!Mata Sofea ke tu?

    Kesian dia nanges....

    Apa ko dah buat dengan budak tu....garang betullah bapak Sofea ni....
    Shifu67 said...
    ..............
    Shifu67 said...
    entry ini... kerana menginsafi kekhilafan diri.... huhuhu.
    xiiinam said...
    tutup buku aaaaa....
    makcik tu pun dah menyesal....
    sentap karat tak tentu pasal.....





    bro..
    buanglah n3 ni...
    aku rasa nak meraunglah nebgoknye...
    Shifu67 said...
    tak peee.... kerana... ada ketikanya kita alpa...
    xiiinam said...
    "Issshhh...tetiba aku rasa malu ngan ko" kataku tersipu sipu seperti pengantin baru....





    Buleh blah lah ckLah...muehehe
    Shifu67 said...
    malu itu... batas

    tunggu la lepas habis pantang dulu kalau nak jadi pengantin baru semula pun

    (errr... ok tak kutukan yg cam gitu... :)
    xiiinam said...
    kutuk la aku..
    kutuk la aku..
    aku rindu kutukan ko....



    Dalam kurungan...( )
    Jangan leeeee.....
    Shifu67 said...
    aku lelaki yang mengerti hebatnya seorang wanita.

    aku tau... ko akan rindukan kutukan ku.... hahaha

    (lihat sosiologi bahasa yg amalkan.... errr... bahasa banjar hanya ada kata ganti nama 'aku'... kerana itu tanda mesra... betulkan cikgu?...)

Post a Comment