Saturday, November 28, 2009

Raikan Cinta….

Dah hampir sebulan ‘dingin’ dan ‘hangat’ saling bersatu….

Mari kita raikan cinta…. ehhh… raikan musim hujan ni….. kerana hujan akan membangkitkan segala kemungkinan.

hujan1

Duk berkelubung je dalam rumah…. baik kita mandi hujan…..

yeeee haaaaaaa!





hujan2 hujan3

hujan4 
Jangan sia-siakan anugerah ini…….

17 Comments:

  1. Al Quds Travel said...
    This comment has been removed by a blog administrator.
    juk said...
    oppsss!!!seksi nyer. u patut wakil negara di sukan sea...acara bodybuilding atau angkat berat..sure dpt gold medal. hehehehhe
    Shifu67 said...
    hahaha... jom raikan musim hujan ni... tak payah dikenag la lembu yg dahhanyut tu tu... hehehe
    joegrimjow said...
    haha
    sexy cigu ooh
    DaHLia said...
    wooo..aksi 42SX nih....

    Lagi2 "jangan sia-siakan anugerah ini.."

    p/s: catcheye dah ada, bile nak pasang nuffnang lak?
    sonata anak kancil said...
    oiiii cik abang ....tolong censored sikit!!! seksa mata ku ini...!aku kuyukan sikit mata ku ini....
    ONE ZABA said...
    jgn berkelubung dek demam selesema udah la....
    MaMa MoDeN said...
    salam cikgu,
    wah! bestnya, saya dah puluhan tahun tak main hujan. dulu2 masa kecil2 dikg, asal hujan je mesti main hujan. masa tu mak abah tak marah pun, selamba je biar kita main hujan. tapi lani bila anak2 kena hujan kita dah bising takut demam, selesema. masa tu seingat mama tak kena demam pun!

    p/s: cikgu, seksi sangat lah, lain kali cover2 sikit...
    Shifu67 said...
    joe
    laaa.. tak perasan pulak aku seksi

    Dahlia
    apa pulak 42... aku pakai seluar saiz 38 la sekarang... hehehe

    sonata
    ko memanggg... ko teringin nak main hujan gak tuuuu

    oneZ
    kat CH tak leh main hujan... kang ada yang kecut... hahaha

    mama moden
    teringin nak main hujan le tuuuu...
    arsaili said...
    salam eid..uiksss nampak kebuncitan..opsss ahahaa
    Che' Pit said...
    xper, buncit tu lambang korporat.. asset penting bagi lelaki, ngeh ngeh ngeh..
    Shifu67 said...
    arsaili
    whatttt???... aku punya la perkasa ko kata buncit.... mata ko silap nii...

    che pit
    mem besar kata sedap buat bantal... diorang apa tau... hehehe
    lukman said...
    saiful

    1. Sapa tangkap gambar? anak atau emak anak?

    2. Kenapa "tukang ambik gambar" tak join sekali.

    Lukmanw
    Shifu67 said...
    lukman
    amboi macam soalan exam la pulak

    kalau 'tukang ambil gambar' join sekali... panazzzzz laaaaa
    pakmat said...
    ..salam, sifu..
    ..pakmat sokong temasya anda..seharusnya begitulah..sesekali kita berhubung dengan alam..awek muda gitu..:)
    Shifu67 said...
    pak mat
    sajo jah tuuu... pelepah hawo... hehehe
    hazeleyed said...
    Salam ziarah.
    Seronok tengok...teringat zaman kecik kecik buat macam tu semasa di rumah Arwah datuk...

Post a Comment