Monday, November 30, 2009

Mr. Mama




Seperti biasa.... hujung tahun begini aku ditinggal-tinggalkan lagi...... Mem Besar seperti biasa meneruskan agenda mahasiswa mahasituanya di USM.

Walaupun rumah ini ketiadaan suri.... tetapi semuanya under control..... hehehe








Bila Mem Besar tak ada di rumah.... inilah masanya aku keluarkan segala skil aku di dapur.

Sebenarnya anak-anak pun dah tunggu menu aku..... sila percaya!

Pendek kata.... kalau aku dah ke dapur.... cung ceng... cung ceng... semuanya kecur laaa.

Errrr... day 1.... semuanya lancar.


Masalahnya.... aku sejuk tido dalam musim hujan ni... 20 Disember tu berapa hari lagi yerr? Huuwaaaa....

14 Comments:

  1. Che' Pit said...
    ngeh ngeh ngeh, sejuk yer? bantal peluk idup x dak.. cian dia.. ala masa bujang2 dulu mcm x biasa lak..

    hmm kalau dah statement sila percaya tu, faham2 jelah yg tersirat nya, haha..
    ONE ZABA said...
    lauk bungkus la jawabnya nanti tu.....
    INNA AB said...
    Alahai...jd bujang kmbali ek? hehehe...kalu sjuk kena dok lama2 kt dpoq...prhngat...lbih2 g..org yg bg hngat 2 xdak kn?? huhuhu...
    arsaili said...
    salam...sila beli heater ...biar panas ahaha. Nak pinjam my heater bole gak...sekarang sini dah masuk musim panas, heater dah simpan kat store..klu nak pinjam bole la bro ahaha
    MaMa MoDeN said...
    Salam,
    hehehehehe, tak dapat mama bayangkan orang lelaki jadi suri dirumah, tanpa seorang isteri disisi, tidur sorang2, kena jadi baby sitter lagi.. dan lagi.. dan lagi...

    mem besar di USM penang ker cikgu?
    kalau dtg ambil nanti, jemputlah kerumah..

    sabar.. sabar... 20 hb tu cuma 480 jam je lagi rasanya... :)
    Unknown said...
    che pit
    kena buat peribahasa baru ni..... sayang suami,tinggal-tinggalkan

    oneZ
    ciss... ko cabar kehebatan aku kat dapur eiii

    inna
    huwaaa..... huwaaaaa

    mama moden
    480 jam eiii....

    arsaili
    aku ni kan heater... huhuhu
    Unknown said...
    mama moden
    480 jam eiii.... alaaa... jap je tukan kan
    ckLah @xiiinam said...
    Baik-baik kupas bawang...jangan sampai terpotong...













    Jari...
    Mak Su said...
    alahai, siannyer. semua boleh settle... except the exceptional thing, wakakaka
    Cik Cookie said...
    kena tidur tepi dapurlaa kalau sejuk gak.
    pakai dapur arang lg molek laa
    Unknown said...
    ciklah
    aku tak potong la bawang tu... aku ketuk je dengan lesung batu

    maksu
    alaa.... biasala

    cik cookie
    iksss.... kooooo... nak kena cili niii....
    kuIna said...
    G la tunjuk2 kat medan selera, pasar malam tak pun ujan2 nie bnyk kenduri...
    DUN Behrang 2020 said...
    sesungguhnya aku percaya bro...dan aku percaya gak yg ada orang tgh membekuuuu....
    Unknown said...
    kulna
    iskk.... apa tunjuk2... kang terpotong jari

    DUN
    alaa.... ko kan duk membilang hari tu

Post a Comment