Tuesday, November 3, 2009

Surpriseeee……

Balik dari berkursus selama 3 hari…… sampai di rumah aku buat-buat tak dengar…. bila Mem Besar dan Kak Chik berbisik-bisik….
Aku di dalam bilik menyalin pakaian dan menyimpan barang-barang yang aku bawa semasa berkursus….
Kemudian aku keluar….. thennnn…… Mem Besar dan Kak Chik pun…… ‘supprisssssssssss!…… aku terkejut (buat-buat terkejut)
besday1
Masa dalam bilik tadi aku dah dengar Mem Besar dan Kak Chik…… duk bisik-bisik…. ‘cepat la….. cepat laa…nanti abah keluar’……. ‘letak atas meja tu’
besday2 
besday3Hepi Besssdayyyy…. tahun ni tak selebret kat mana-mana pun…… maklumlah tengah ‘puasa’ sampai raya haji ni….. huhuhu!

13 Comments:

  1. joegrimjow said...
    ehemmm ehemmm
    kalori2
    INNA AB said...
    hepinye...org wat suprise kan? walhal wat2 trkejut pon kan?...so,nice kek2 kecik 2!!
    Shifu67 said...
    joe
    alaaaa.... aku tak makan laaa gaya je tu

    inna...
    hehehe....
    faiz said...
    hehehe...comeynya dorang...nak surprisekan shifu yg dah dok pasang telinga rupa2nya...

    anyway, berlakon kuat ek..hehe..
    ONE ZABA said...
    aku pong puasa gak ni...aduh pedih perut!!!! lambat tul kawanku nak kawan ni.
    Yunus Badawi said...
    memandangkan ko sedang puasa apa kata ko hantar kek2 kecik tu ke rumah aku. ngeh3x

    psst - ko nampak dah kuruslah. Serius aku cakap ni.
    LiNda said...
    eleeehh.. muka orang buat2 terkejut, but maintain ... hahaa

    sedap gak cupcakes tuh kann..kannn
    DUN Behrang 2020 said...
    Happy belated birthday bro...hahahaha...buat2 terkejut tu yg dasat...mesti dorang bangga sbb berjaya 'mensurprisekan' seseorang...
    xiiinam said...
    Puasa sampai raya haji..?




    Kena bayar kifarah masa Ramadhan dulu ke?
    He..he..
    Shifu67 said...
    faiz
    hehehe...tak sengaja sebenarnya... tapi dah agak mesti ada apa bila balik dari kursus tu...

    OneZ
    laaa... ko puasa tak makan buat apa... aku puasa jiwa.... hehehe

    YB
    puasa jiwa la.... bukan puasa makan
    errr... org lain tak perasan ke huhuhu

    linda
    aku buat2 terkejut je... tak la pulak buat2 tido... kuii kuii kuii

    DUN Behrang
    TQ... hehehe

    CikLah
    Cikgu.... sesungguhnya hidup ini bagai lampu dinding....

    aku puasa jiwa laaa....
    Che' Pit said...
    hmm walaupun dah tak surprise, mesti terharu gak kan, ngeh ngeh ngeh.. happy family..
    LiNda said...
    hellooo..

    tak abis-abis lagi keeee?

    wahh.. awak betul2 suka kenakan saya kann...
    sonata anak kancil said...
    ko puasa jiwa ? wow ni sudah cukup bagus boleh kurus! aku nak kurus & sihat.....alahai kampus tu jauh ke? sampai ko ngeri tinggal kat umah..

Post a Comment