Thursday, November 13, 2008

Alhamdulillah.... Shahibah Dapat 5A

13 November 2008|Khamis.... Keputusan UPSR keluar hari ni. Debaran cikgu-cikgu dan ibu bapa (yang mengalahkan budak UPSR) berakhir. Awal pagi lagi... ramai ibu bapa yang hadir menunggu pengumuman keputusan anak masing-masing.

Aku pun sibuk juga.... sibuk call ke sekolah anak, tanya khabar. Syukur.... alhamdulillah, Shahibah, anak aku yang nombor 4 mendapat keputusan UPSR yang memuaskan. Dia mengikuti jejak kakak-kakaknya sebelum ini.

Awal-awal lagi dia dah kata...... "orghe tak sei sekolah asrama". Emmm... barangkali dia sayang nak tinggal Astro la ni!

Balik ke rumah.... "Shabah nak hadiah apa? Nak makan kat mana?"
"O
rghe nak mp3.... makan kat Pizza Hut" "Beresssss!

Selebrett kat Pizza Hut.... bukan takat Shabah je la kannn.... yang lain-lain pun tumpang sekali gak laaa!

14 Comments:

  1. azlin hashim said...
    PAndainya.. Congrates!
    Ungku Nor said...
    tahniah shahibah..
    shifu janji nak kasik adiah apa?
    Brahimnyior said...
    Sampaikan ucap tahniah saya pada Shahibah, moga dia terus cemerlang dalam akademik, sahsiah jangan dilupa.
    Mak Teh said...
    Tahniah! Kalau ingin intai-intai sekolah yang sesuai jenguklah www.mtaqsa.com.
    azza_irah said...
    tahniah shahibah...
    cikgu..kita dok tau lagi balik dok..kl balik mgkin ujung2 bulan 12..
    KAKTINY said...
    tahniah.. bangganya mak abah nyer.. best tgk anak2 yang bijak pandai..
    pearlEJ said...
    Alhamdulillah.... Tahniah adik Shahibah...
    xiiinam751 said...
    tahniah...tumpang seronok kejayaan anak kengkawan.....
    Shifu67 said...
    Azlin- cam pak dia le kot :)

    ungku nor- permintaaan budak2 zaman skrg.... mp3/mp4 laaa

    brahim- InsyaAllah

    mak teh- kalau sekolah luar kelantan, sohor setaro mano pun kawe tak hantar... jenuh la nak gi melawat!

    azza- ada kelas tambahan gak ke?

    kak tiny- bau upsr... banyak lagi yg kena tempuh

    EJ- time kasihh

    cik lah- time kasih...pak dia lagi la sonok (tengah dok congak2... berapa pulak la nak habis kalu dpt sekolah asrama... hehehe)
    xiiinam751 said...
    Shabah....pizza hut jo mu nak..
    Ghoyak kat aboh...ambo nak kegheto sebutir...!! Baru best!
    Shifu67 said...
    xiiinam- nok ghapooooo... kegheto??? tu baru pah darjoh enem jah tu, lum masuk yunibersiti lagi.
    KM said...
    nasib baik dia tak minta MPV cikgu hehehe...kalau tak penat...penat..
    NoorSham said...
    TAHNIAH>>>>
    arsaili said...
    Tahniah

Post a Comment