Thursday, November 6, 2008

Rancangan Perjalanan

Cuti sekolah dah dekat..... macam biasa bila cuti sekolah Mem Besor masuk kampus. Dan terkapai-kapailah aku di rumah!

Ni cadangan jadual yang akan dibentangkan kepada Majlis Tertinggi. Rakyat aku yang 5 orang ni mesti berkerut dahi bila tengok jadual ni, terutamanya bagi minggu yang ke dua, maklumlah diorang tak selesa kat rumah opah diorang.... (kes bila dah besar baru kenal opah)

Tapi sebagai Perdana Menteri.... biasa la kannn.... walaupun ada mesyuarat Majlis Tertinggi, siapa laa yang nak bangkang cakap PM kannn. Lepas tu PM buat pengumuman.... ini adalah keputusan 'bersama'.... keputusan 'Majlis Tertinggi'........ hehehe!

10 Comments:

  1. Mak Su said...
    kuasa veto
    Ungku Nor said...
    huh..macam hitler!!
    ;p
    xiiinam751 said...
    Terima kasih atas kunjungan ke blog ckLah...




    Ingatkan Rosyam Noor...Ha...ha...ha..
    xiiinam751 said...
    Nak sambung sikit...

    Ckg pun x Izuddin cam ckgooden ya!


    Kecilnya dunia! Jangan lupa re-union PBPSISTA!
    azlin hashim said...
    ha'ah, betullah... macam muka rosyam noor, dr tepi lah... bulan 12 raya haji ek... baru perasan ni hah..
    pearlEJ said...
    USM?? campus mana?? penang kaa nibong tebal kaa?? kalau yg penang tu sebelah rumah ej aja tuuuuu... heheee..
    azza_irah said...
    mak duk usm..?
    Shifu67 said...
    mak su - tak la guna kuasa veto sgt.. kang kalu anak2 merajuk payah gak... presiden boleh kompromi lg tu.

    ungku nor - bila masa pula aku cukur misai kontot?

    cklah - rosham nor yg iras saya kot....hehehe. Dulu tiap2 minggu aku lalu hostel takyah balik rumah... jeng.. jengg

    azlin - kes banyak sgt raya kot

    EJ - kampus depan jambatan tu leee, sebelah rumah ko ke... leh tumpang minum teh 'o' beng

    azza - mak budak2 ni la... baru nak study... hehehe
    azza_irah said...
    dokat la ngn tempat den..
    Shifu67 said...
    memang la dekat... alaaa penang besar mana sgt kann... semua kira dekat leee.... hehehe!

Post a Comment