Sunday, November 2, 2008

Full day.....



Sabtu..... korang semua cuti!

Paginye ada jemputan bagi kursus ICT kat sekolah..... pukul 12:30 baru habis. lepas tu dapat call dari sepupu yang baru sampai dari Ipoh. Pegi jumpa dia.... bawa pegi makan ( dan aku pun makan lagi sekali )

Makan nasi kerabu kat Yati Ayam Percik.... mugo puok tu bukannya biasa makan nasi kerabu.

Lepas tu..... minum-minum kat Hayaki Cafe..... (saja malas nak balik rumah lagi)

Balik ke rumah... sambung lagi sembang. Sembang, sembang, dan sembang..... agak-agak habis la semua cerita dari kampung!

Hari ni........ budak2 last day exam akhir tahun.

Aku..... baru lepas jaga exam la ni!

Entry ni..... entah le aku pun tak tau nak tulis mendeee! Tak kan nak tulis pasal kura-kura kot!

4 Comments:

  1. azza_irah said...
    tulis psl kura2 pun ok apa..kura2 tuh ada keistimewaan..kl tak takkan ada hikayat kisah kura2 menang btanding ngn arnab kan...
    Shifu67 said...
    hahaha.... masa kecik dulu, baring atas riba mak... sambil dengar mak cerita.... pelita minyak tanah duk meliuk2, emmmmm... semuanya sgt ku rindukannn!
    azlin hashim said...
    Hari sabtu sy kerja.. com sini pelik sket.. bengang ar. nak cari keje len..
    Shifu67 said...
    alaaa.... biasa le tu, dah company org punya, kalau kita punya tak pe la... hehehe

Post a Comment