Thursday, November 27, 2008

Monsun Camp

Kat Ghanu bulan depan sibuk dengan Monsun Cup.... kat Kelate dah berminggu-minggu hujan tak celik mato!

Mem Besor dah masuk kampus kat USM. Aku mula menyibukkan diri design website opis..... kalau tidak koho tak dok kijoan la aku. Tak kan aku nak menyangkul tanam sayur dalam hujan yang turun hari-hari ni!

Pagi tadi... awal pagi hantar Kak Ngah kat bus stand. Dia nak masuk kem anjuran konsultan (tak ingat apa ke namanya) kat Putrajaya. 10 hari RM650.... anak punya pasal, ikutkan je lah. Kem tu untuk persediaan dia menghadapi SPM tahun depan.

Konsultan tu datang mengempen kat SM Sains Faris dengan SMK Zainab.... jadi yang naik bas pagi ni budak-budak dari sekolah 'elit' kat Kelantan tu je la yang pegi sana!

Kalau dia tak masuk kem ni.... sah la dia mengulangkaji dengan Astro je sepanjang cuti ni! Nak hantar dia kelas tuesyen kat KB.... jenuh pulak aku nak hantar dan nak ambik tiap-tiap hari.

3 Comments:

  1. xiiinam751 said...
    Tu la pasai...nak merasa anak ikut kem tu kem ni, semua main RM. Tak diturutkan....berkubang le kat rumah buat kuak lentang...kuak kupu-kupu...Anak sulung ckLah nk gi Pangkor, Kem Taekwondo!!
    Cikgooden (Selumbar Emas). said...
    mem besor takde...cakar dinding la..ha ha ha
    Shifu67 said...
    Cik Lah- anak malaysia la katakann... kalu anak somalia tak tau laa

    COden- mem aku balik cuti laaa... sampai 1hb hehehe!

    pstt... hari ni aku beli celcom broadband, tu yg boleh online kat umah ni... hahaha! (dgn gaya kebongkakan tahap gaban)

Post a Comment