Saturday, February 7, 2009

Saman sama dia....

Kici-kici lembu jaga, sudah besar nak saman raja


Kici-kici lembu jaga
Sudah tua saman raja
Jalan pun tak bole juga
Peluru ada senapang tak guna

Kici-kici lembu jaga

Undang-undang dia pergi belajar
Jadi loyar pandai temberang suka
Kasi wang Karpal kasi fail buka
Kes baik, dia kongsi belakang kira

Kici-kici lembu jaga
Sudah tua saman raja
Jalan pun tak bole juga
Peluru ada senapang tak guna


Kici-kici lembu jaga

Tara takut banyak bising hantam saja
Langgar macam kerbau pendik juga
Sama sultan bukan kali pertama
Kiyai Arshad kasi tampar sama muka

patik mohon derhaka,
Karpal suruh saman Tuanku,
patik tak mau, tapi patik tak boleh buat apa!


Kici-kici lembu jaga
Sudah tua saman raja
Jalan pun tak bole
juga
Peluru ada senapang tak guna

Kici-kici lembu jaga

Kalau bongkok belakang mesti jeling-jeling
Karpal baik sama Brader Anwar Ibrahim
Pandai lakun cakap pun banyak pusing
Balun lembu, menjerit moo sampai pening

Kici-kici lembu jaga
Sudah tua saman raja
Jalan pun tak bole juga
Peluru ada senapang tak guna

Kici-kici lembu jaga

Diubahsuai lirik dari lirik asal sini.

Oleh: http://the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com/

ingat aaaa.... lu jadi MB sulah cukup.... lu pigi luluk liam-liam.... lu bikin apa kita olang suluh saja

5 Comments:

  1. xiiinam said...
    Aku baru balik dari ipoh...mandi...nasib baik dah solat jamak tadi...ngadap laki aku kejap...lepas tu ngadap laptop....


    tiba-tiba rasa nak nyanyi versi asal lagu kebangsaan perak "Terang bulan....
    Yunus Badawi said...
    ckLah - Balik aje dah ngadap komputer? Kalau mcm tu elok beli yg 10.2"
    Shifu67 said...
    wooo....cam mana ko punya spin rempit.. ko mengadap laki sekejap, mengadap laptop lama....

    psttt... pak yus, jgn ulang banyak kali sgt pasal 10.2" ni... terasa hati plak dia kang... hehehe
    xiiinam said...
    This comment has been removed by the author.
    xiiinam said...
    Sorry bang...comen telah di delete sebab ada unsur-unsur seram dan ganas yang keterlaluan.....takut kau cilok buat entry lain....naya aku...la..la..la..

Post a Comment